Cleaning with Mario #74 Shartin wae Martin

Status
Thread locked. We start a new thread when they have over 1000 posts, click the blue button to see all threads for this topic and find the latest open thread.
New to Tattle Life? Click "Order Thread by Most Liked Posts" button below to get an idea of what the site is about:
Robins up the close, a wee Chinese, speaking to the deed and petty cash. WhT a night far shartin Martin. Thanks for geein us aw a good laugh Marion. And by laugh I mean at you, not clutching our beaks with you. So aye

• Haha
Reactions: 22
So it's candy cane SAME this year is it? Hmmm I doubt he will stick to it, he won't be able to help himself

• Haha
Reactions: 21
So a Robin crept up Paisley Towers??
Lovelies. I feel a Ring Door Bell journee coming.
I feel it in my bones. Not the downloaded haunted app. It's not ma Job!!!

So a wee birdie telt auld Blanche how it really went the day

*Marion downloads App*
Marion: Hello? It’s me Mario. Is there anyboady oan the other side that wants tae talk tae me?
*silence*
Marion: Natalie hen, it’s Mario. Dae ye want tae talk tae me?
*silence*
Marion: Fur fucks sake, is there anyboady oot there that wants tae talk tae me?
Voice fae doonstairs: Go duck yersel Bruno
*Marion squealing*
Marion: DEEK, DEEK DID YOU bleeping HEAR THAT? A WUMAN JIST SPOKE TAE ME OAN THIS bleeping APP!
Deek: saying whit?
Marion: Ah don’t ken, sounded like “Its yersel, Mario”. Who the duck wis that?? Am bleeping feart, get that app deleted.
*a few hours pass. Marion hears a noise oot in the communal stairway and like the noisy basturt he is, he runs tae the peephole*
Marion: oh ma bleeping god, there’s a bleeping robin et the door Deek. A robin, it’s a sign. It’s a sign fae the wuman talking tae me.
*Marion opens the door tae the robin*
Robin: Hiya, Ave got a message for a *checks paper* Martin McKnight? The message says “Mario, gees peace and stop using the dead for content. Sincerely, the entire deceased community.” Gid day tae ye, ya fud.
*The robin flys off* “whit a bleeping dive this place is, gates ah bleeping hell the cheeky prick”
Crying 🤣🤣🤣

• Haha
Reactions: 11
@Babybail93 can tell you her theory, it’s got to be 100% true and it’s brilliant 😂
Well, I’m not one tae gossip, so youse didnae hear this fram mae, @Saffron08

Mario reckons it was Derek who slid intae his DMs. As if a wee ride like Derek would seek out that putrid little bleep

My theory is Derek was oan a night oot wae his mates and they had a “pull a pig” bet fae a tenner. In minces Mario, he’s the biggest pig in the club. So Derek takes it hame fae the devil wae 2 backs dance. Wins his £10, but Mario never left. So aye

• Haha
  • Heart
Reactions: 42
  • Haha
  • Heart
Reactions: 13
Petty cash is what a business has isn’t it? Or have I gone off on a bespoke tangent oot ma ain lane??
He's goat his ain cleaning company, well his brother feels sorry fur Martin so pays him a fiver tae hing oot his bleep washings and so forth.

• Haha
Reactions: 17
Altogether now, money talks mmm, money talks, petty cash I want you, petty cash I need you oh 🎶🎶🎶

Ah've just realised where ah've seen wee Deek afore, he wiz Claypole in Rentaghost. He's been sending Martin Sharting the spooky messages and Robin visitors and nae debates!

View attachment 1476150
OMG I loved Rentaghost!!

• Haha
Reactions: 12
A Robin managing tae get up Beirut towers...a Chinese and petty cash we been treatit the day hens and it's only Friday. So aye smell the IBS stench hens

• Haha
Reactions: 21
My money don't jiggle, jiggle, it folds (cos you have a spending addiction)
I'd like to see you wiggle, wiggle, for sure
It makes me wanna dribble, dribble, you know (like your ibs sharts)
Riding in my Fiat (that you don’t have but you have a tree air freshener)
You really have to see it (you’ll never see it)

• Haha
  • Heart
Reactions: 25
Altogether now, money talks mmm, money talks, petty cash I want you, petty cash I need you oh 🎶🎶🎶

Ah've just realised where ah've seen wee Deek afore, he wiz Claypole in Rentaghost. He's been sending Martin Sharting the spooky messages and Robin visitors and nae debates!

View attachment 1476150
You win the internet the day hen and am treatit you to boiled stovies wae a lethal aperol chaser

• Haha
  • Wow
Reactions: 16
Status
Thread locked. We start a new thread when they have over 1000 posts, click the blue button to see all threads for this topic and find the latest open thread.