Notice
Thread ordered by most liked posts - View normal thread.

Thebirdandthefrog

Chatty Member
I am from verry far were the aurora and mightnightsun live. Im byen seeding Chateau diares from the start. After a wiĺl I gost tiered of them after Phillip arrived. When StrpahNie godt that dreadful "Little Red Huy" and rund around like a little Child when Phillop spoke to her as his father.....then I had anouht. Have Been lokking at the serie sinca, but then with tattlers eyes🫠. Hope you have a wonderful night.
Hei, er du i Norge også? Jeg er i Trondheim
Velkommen @boralis .

Nice to see other Norwegians commenting around here…
 
Last edited:
  • Like
  • Heart
Reactions: 10

Soloand Osokosi

Active member
I think Markle is next cab off the rank - she's more widely known and married to a prince. Could prove easy tv money like reality shows - one formula but different narc star? SJ definitely in line.
Yes I agree but Markle has more money and is better protected. Often the less known ones provide more of a warning.
 
  • Like
Reactions: 10

FecilitéJ

Well-known member
Superb film, and I'm the biggest Tom Waits fan. I probably play the Small Change album weekly. ❤
Me too. He's amazing, just thinking of we change the "What's he building in there?" to "What's SHE building in there?". it would be perfect for SJ. 🤣
 
  • Like
  • Haha
Reactions: 10

ComtesseRose

VIP Member
@boralis hvis du gerne vil citere nogen, så bruger du bare Quote "knappen".
Quote 1.png

Det citerer så hele deres opslag.

Hvis du derimod kun ønsker at citere dele af nogens opslag, så markerer du teksten og trykker på den grønne Quote knap der kommer.
Quote 2.png


Derudover kan du altid tagge en person, when at skrive @ og brugernavnet, uden mellemrum.

Jeg håber det hjælper lidt, ellers bare bliv ved, det skal nok komme og det er absolut okay at begå fejl. 💓
 
  • Like
  • Heart
Reactions: 9

Pyke

VIP Member
Sarah is a chef… perhaps Marie is getting some lessons.
Frk floral arrangements and organisation was pretty dreadful when she tried to stage a wedding arrangement photo shoot there.
It was hopeless ,Nicky from Haworth was with her, she, Sarah and Grorge did ALL the work as they battled to attach flowers around a tree, up a step ladder, I think it might have been filmed for DIY TV ???
 
  • Like
  • Heart
Reactions: 9

boralis

Member
@boralis Jeg skal gjøre det enklere for deg... @HalcyonOrganic vil vite om du er mann, singel og velbygd? 🤔😄

View attachment 2638648
[/SITAT]
Nei, bare en kvinne her, men jeg har en pen bror🫠. Jeg er stort sett sjarmerende og full av t humør. Min plass på jorden er velkjent med temperament. Jeg er veldig bra å bygge.....det er enklere. å gå over meg enn rundt meg. Siden det er flere menn enn kvinner her, vil det være et drømmested for HalcyonOrganic🤗. Jeg har vært lærer, men jeg er ikke sikker på at jeg kan være det lenger. Jobbet på en skole hvor vi er ute mesteparten av tiden. Siden vi lærer snekkere og elever å jobbe med forskjellige ting bør de kanskje overta restauranten på La . De kunne også lære La Lan St.Lucia på den riktige måten uten å bli på hodetS
[QUOTE="boralis, post: 17763836, medlem:
Hvor er du fra?

Alltid hyggelig når nye blir med på tango hos oss.
[/SITAT]
 
  • Like
  • Haha
Reactions: 9

boralis

Member
Takk skal du ha. Nordlig lys er vanlig for oss. Da vi var små foreldre tolv oss hvis vi ikke oppførte oss, ville det komme og ta oss. Jeg forstår ikke sitat. Typical wrong again. I don't understand sitat and
 
Last edited:
  • Like
  • Heart
Reactions: 8

boralis

Member
Jeg synes nordlys er noe av de vakreste i verden, jeg håper å kunne oppleve det engang.
Velkommen til @boralis. Det lader til at du er ved at få styr på Tattle. Ellers må du si til, hvordan vi kan hjelpe dig.
[/SITAT]
Jeg you want to see it, so travell far north. Not to a Town...to much light Therese.
We could ask him ?! But, I think he died in the movie ?! lol
We speak 3 language here, and samisk is one. They can "ganne". Maybe they can help.
 
  • Heart
  • Like
Reactions: 8

boralis

Member
Hiiiiiiii!

Hvor er du fra?

Alltid hyggelig når nye blir med på tango hos oss.
[/SITAT]
Hvis det er meg, dere? Jeg,m fra verre langt nord var nordlys og midnattssol live. Som mange andre fant jeg La Land under covid. Jeg blir mer og mer irritert på dem. Da Stephani fikk den røde frakken sin og hoppet rundt i den som en liten rød hud, ble jeg enogg. Når Pillip snakket til henne som et barn og han den voksne, var det over for meg. Jeg ser fortsatt, men med tatel-visningen. Ha en fin dag alle sammen.
[QUOTE="HalcyonOrganic,
 
  • Heart
  • Like
Reactions: 5